امام جمعه مراغه:

فرهنگ متعالی ایستادگی و مقاومت رزمندگان باید گرامی داشته شود

آیت‌الله «پورمحمدی» گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی هشت سال در برابر تمامی قدرت‌ها ایستادند، امروز باید فرهنگ متعالی ایستادگی و مقاومت رزمندگان گرامی داشته شود.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌الله «محمد تقی پورمحمدی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در جمع کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه، اظهار داشت: بعد از کعبه، زوار امام حسین(ع) بیشترین مشتاق و زائر را در جهان دارد. امام حسین (ع) با بذل جان و اسارت خاندان خود با خداوند معامله‌ای کرد که پروردگار الهی عزت دنیا و آخرت را برای آن حضرت به منصه ظهور گذاشت.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: هیچ مانعی و قدرتی از عشق علاقه مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) نکاسته است. امام با تقدیم خون خویش درصدد بوده مردم را از ضلالت و گمراهی نجات دهد.

آیت الله پورمحمدی گفت: امروز با وجود اینکه ازدحام برای زیارت اربعین در وضعیت کرونایی صحیح نیست؛ لیکن مردم عاشقانه از هر مکان و نقطه‌ای از کشور و دنیا مشتاق زیارت اربعین هستند. انسان برای رسیدن به کمال نیازمند عبادت به درگاه پروردگارش است تا نیازمند پرستش غیر نباشد.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هشت سال در برابر تمامی قدرت‌ها ایستادند و فرهنگ متعالی این ایستادگی و مقاومت رزمندگان  باید گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها